![]() |
DTO ile MEB arasında Mesleki Eğitim İş Birliği protokolü imzalandı MEB ile DTO arasında ilki 2020 yılında 4 denizcilik meslek lisesi ile başlayan, 2022 yılında 9 okula çıkarılan Mesleki Eğitim İş Birliği Protokolü, okul sayısı 10’a yükseltilerek 5 yıl süreyle yenilendi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
26 Aralık 2025 – 15:18
İlgili Konular
Çanakkale Boğazı'nda tanker alarmı: Trafik çift yönlü durduruldu
Güçlü Bir Talep Görüyor
Arkas’tan 560 milyon dolarlık dev yatırım
Filonun Geri Dönüşüm İçin Taze Malzemeleri
AKSONA İLE MAVİNİN BÜYÜSÜNDE
Begüm’den denizcilikte hukuk girişimi
Kargo Hacmine Sahip Limanı Oldu
Türkiye ile Umman’dan enerjide iş birliği
'9. Mare Forum İstanbul' sektörü buluşturdu
TCG Muavenet’in projektörleri emin ellerde
VLCC Siparişi Verdi
Sessiz Rus denizaltıları ABD uçak gemisini çembere aldı



