Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, yaptığı açıklamada iaşe servisi kurulmayan gemi adamlarına ödenecek iaşe bedelini 230 TL’den 325 TL’ye yükselttiğini açıkladı.
Çalışma ve Sosyal Güvelik Bakanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Bakanlığımızın Resmi Gazete’de yayımlanan kararı ile iaşe servisi kurulmayan gemi adamlarına ödenecek iaşe bedeli 230 TL’den 325 TL’ye yükseltildi. Çalışan, işveren ve kamunun ortak kararı olan bu rakamın tüm taraflara ve ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz” denildi.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DenizHindi
4 Mart 2025 – 11:30
İlgili Konular
Mersin Limanı’nda kaçakçılık operasyonu: 5 şirkete el konuldu
Rota Limanı Projesi İçin Düzenlenen Toplantı Tepkiler Nedeniyle Yapılamadı
Karpowership Gabon’da
Akaylar filosuna yeni üye
Filosunu İkiye Böldü
Orta Doğu nakliye rotalarında alarm
MIP, Türkiye'nin akıllı liman dönüşümüne öncülük ediyor
Yelkenler TAYK 30 Ağustos BMW Borusan Otomotiv Kupası’nda Zafer İçin Açılıyor
Ağır Hizmet Tipi Elektrikli Kamyon Manş Denizi'ni İlk Kez Geçti
İngiltere, Rusya'ya yönelik yaptırımları genişletiyor
Özkan Gülkaynak ile YELKEN
100. Yılında Gölcük Tersanesi ve Donanma Sempozyumu Başladı


