TOKİ’ye ait Aliağa Gemi Söküm Merkezi alanı, önce Emlak Konut’a, ardından da Aliağa Belediyesi’ne devredildi. Konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmazken, devir işleminin tamamlanmasının ardından Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar’ın bölgede faaliyet gösteren firmalarla bir araya geleceği öğrenildi.
Sektörün geleceği belirlenecek
Aliağa, Türkiye’nin önemli gemi söküm merkezlerinden biri olarak biliniyor. Bölgede faaliyet gösteren firmalar, devir işlemi sonrası belediyenin alacağı kararların sektörün geleceğini doğrudan etkileyeceğini belirtiyor. Aliağa Belediyesi’nin atacağı adımlar, hem çevre düzenlemeleri hem de sektörün ekonomik geleceği açısından büyük önem taşıyor.
Konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmazken, Aliağa Belediyesi’nin önümüzdeki günlerde yapacağı toplantılar sonrası detaylı bilgilerin paylaşılması bekleniyor. Sektör temsilcileri, belediyenin alacağı kararların hem çevresel hem de ekonomik açıdan sürdürülebilir olmasını umut ediyor.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DenizHindi
6 Mart 2025 – 09:00
İlgili Konular
İran basını: "Hürmüz Boğazı tamamen kapatıldı, petrol tankerleri geri döndü"
İngiliz donanması Hürmüz Boğazı görevine hazırlanıyor
ABD'den İran petrolü taşıyan gemi ve şirketlere yaptırım
Tamer Kıran ve şube başkanlarından Salih Tan’a ziyaret
Eden, DİTAŞ yolunda
Denize kıyısı yok ama mavi bayrağı var
İÇDAŞ ile Damen’den römorkör anlaşması
Doğusel: Çin ve ABD arasındaki vergi krizini fırsata çevirebiliriz
Yasaklı bölgeye giren Rus, ekipleri alarma geçirdi
Mantagas, Malazgirt ile güçlendi
Fethiye’ye kruvaziyer limanı geliyor
Geliştirme Projesi Başlattı


