Denizcilik Genel Müdürü Ünal Baylan, İtalya Denizcilik İdaresi yetkilileri ile bir araya geldi.
DGM’den yapılan açıklamada, “İtalya Denizcilik İdaresi ile kapsamlı denizcilik istişareleri gerçekleştirdik” denildi.
Açıklamada, “Ro-Ro hatlarında kapasite artırımı, gemi denetiminde iş birliği, denizcilik anlaşması müzakereleri, IMO’da karşılıklı destek gibi önemli konuları ele aldık” ifadelerine yer verildi.
7DENİZ
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
22 Mart 2025 – 09:00
İlgili Konular
Datça'da deniz turizm sezonu için heyecan başladı!
AB, Rusya'ya 17. yaptırım paketini onayladı: 200 gemi hedefte
İngiliz Batığına Anı Dalışı
Zonguldaklılar bölgede kafes balıkçılığı istemiyor
CUYY 2026’da İstanbul Boğazı tamam, Çanakkale rotası sıkıntılı
Yaşlanan küresel tanker filosunda verimsizlik artıyor
"MRAIKH"i Teslim Aldı
Somali açıklarında korsan alarmı: 3 gemi ele geçirildi
Elektrikli Kargo Katamaranını Tanıttı
180'den fazla şirketten IMO net sıfır çerçevesine destek
Serbest Bırakmayı Değerlendiriyor
Limanın eski CEO'suna işçi ölümü nedeniyle para cezası


