Denizcilik Genel Müdürü Ünal Baylan, İtalya Denizcilik İdaresi yetkilileri ile bir araya geldi.
DGM’den yapılan açıklamada, “İtalya Denizcilik İdaresi ile kapsamlı denizcilik istişareleri gerçekleştirdik” denildi.
Açıklamada, “Ro-Ro hatlarında kapasite artırımı, gemi denetiminde iş birliği, denizcilik anlaşması müzakereleri, IMO’da karşılıklı destek gibi önemli konuları ele aldık” ifadelerine yer verildi.
7DENİZ
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
22 Mart 2025 – 09:00
İlgili Konular
İzmir Körfezi’nde Kirlilik Alarmı: Aynı Tehdit 11. Kez Görüldü
Samsun'da yasak avcılığa ceza yağdı!
Hürmüz krizi OPEC+ üretim artışını gölgede bıraktı
%9,4 Artırarak 843.000 TEU'ya Çıkardı
"MSC Poesia" Gemisiyle Açtı
Türkiye, lüks yat üretiminde dünya 2'ncisi
Bulutlu’dan Eliche Radice hamlesi
Kızıldeniz'e Dönüş İçin Hazırlanıyor
Gelecek planımız yeni nesil yakıtlar
G7 Dışişleri Bakanları Zirvesi'nde İran'a yönelik ortak bildiri kabul edildi
Muğla’da hayalet ağ temizliğine devam
Kuzey Kore gemisi, kendini süper yat gösterdi


