![]() |
Ordulu Balıkçılar: “Çok Bereketli Bir Sezon Geçirdik” Denizlerde 15 Nisan’da başlayacak av yasağı sonrası Karadenizli balıkçılar, palamut ve istavrit balığı açısından bereketli bir sezon geçirdiklerini, artık sezonu bitirme hazırlıklarına başladıklarını söyledi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Nisan 2025 – 17:15
İlgili Konular
CMA CGM Kribi Hürmüz'den geçen ilk Avrupa bağlantılı gemi oldu
Trump'tan İran'a silah sağlayan ülkelere yüzde 50 gümrük vergisi tehdidi
Turistik “The Lasking” suyla buluştu
Yunanistan, Almanya ile 4 fırkateyn için anlaşma yapacak
Prof. Dr. Esmer: 10 yıldır sabit seyreden sektörde dönüşüm başladı
Kanada ABD'ye yönelik misilleme vergilerini kaldırıyor
Rize'de İyidere Lojistik Limanı inşaatı sürüyor
Borusan Tedarik, CEVA Logistics’e satılıyor
Kapt. Tuncalı : “Sorunları maskelersek bir yere varamayız”
NB67 denizle buluştu
Maersk, CMA CGM Ve Hapag-Lloyd
Liman çıkışı kumla doldu, denize girmek yasaklandı



