Yemen’deki İran destekli Husiler, ABD savaş gemilerini hedef almaya devam ediyor.
Husilerin silahlı kanadının sözcüsü Yahya Saree, Kızıldeniz’de ABD’ye ait destroyer tipi 2 savaş gemisini füze ve İHA’larla hedef aldıklarını açıkladı. Saree, ayrıca İsrail’in Yafa bölgesine de İHA saldırısı düzenlediklerini aktardı.
Saldırılardaki can ve mal kaybına ilişkin ise henüz açıklama yapılmadı.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
8 Nisan 2025 – 17:44
İlgili Konular
Chevron Petrol Sevkiyatlarını Durdurdu
5CX Hizmetini Yükseltiyor
Safiport’tan Kocaelispor’a 100 milyonluk sponsorluk desteği
Çide’de balıkçı barınağında 2 tekne kuma splandı
Asyaport’un küresel ticaret rotası!
JP Morgan'ın Çıkarları
İran, Hürmüz'ü yeniden kapattı, 2 gemi vuruldu
Setur Marinaları, Göcek’te Yeni Bir Dönem Başlatıyor
Kruvaziyer Turizminde “İstanbul Modeli”: Türk Hava Yolları ve Galataport İstanbul Miami’de İkinci Ke...
İlk Sezonunu Resmen Başlattı
Umman’daki Salalah Limanı’nda petrol tesisine saldırı
Aksu'da Sel ve Hortum Felaketi: Milyonluk Tekneler Parçalandı


