![]() |
Yusuf Öztürk’ün İzmir Limanı pişmanlığı: Keşke özelleştirilseydi İzmir Limanı için özelleştirne konularının gündemde olduğu dönemde karşı çıkanlardan biri olduğunu belirten DTO İzmir Şube Başkanı Yusuf Öztürk “Limanın her geçen gün erdiğini görünce keşke o dönemde özelleştirilseymiş diyorum” dedi |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
30 Nisan 2025 – 09:39
İlgili Konular
Saipem ile Türkiye Petrolleri arasında anlaşma
En Düşük Seviyesine Geriledi
Hindistan tersaneleri geri dönüşüm ligindeki liderliğini sürdürüyor
İTÜ DEFAMED’den okula ziyaret
Akdeniz'de alarm: İspanya'da bazı plajlar kapatıldı
Denizi kirleten gemi 2 buçuk ay sonra tespit edildi
Deniz ekosisteminin küçük ama etkili üyesi: Şeritli horozbina
Türk gemisine korsan saldırısı
Yunanistan’da İsraillileri taşıyan yolcu gemisi protesto edildi
PascoGas’dan yeni LPG hamlesi
Sahil Güvenlik 350 uzman erbaş alım başvuruları başladı
Özata’dan “vinç kazası” açıklaması



