![]() |
Yusuf Öztürk’ün İzmir Limanı pişmanlığı: Keşke özelleştirilseydi İzmir Limanı için özelleştirne konularının gündemde olduğu dönemde karşı çıkanlardan biri olduğunu belirten DTO İzmir Şube Başkanı Yusuf Öztürk “Limanın her geçen gün erdiğini görünce keşke o dönemde özelleştirilseymiş diyorum” dedi |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
30 Nisan 2025 – 09:39
İlgili Konular
Denizlerimizde balık avcılığı güç kaybediyor
Intermax Logıstıcs’in Almanya Taşımaları Yüzde 10 Arttı
Kocaeli’nde “Mehtap Turları” ve Büyükada seferleri başlıyor
ABD'nin Asya'ya petrol akışı, tanker ücretleri nedeniyle baskı altında
Üsküdar’da balıkçı teknesi suya gömüldü
VLCC Süpertanker Piyasası
GMS Sözleşme Kazandı
Yalova Üniversitesi ile Setur Marina arasında iş birliği
TAYK’ta ikinci veda mektubu Genel Müdür Can Giray’dan
Osmangazi Köprüsü’nde gemilere 64 metre sınırı
Şarköy’de kayalıklara çarpan tekne alabora oldu
Piyasa Dönüşü Olarak Bekliyor



