ABD’nin Yemen’in Kızıldeniz kıyısında şu an Husilerin kontrolünde bulunan Ras Isa Petrol Terminali’ne düzenlediği saldırının ardından mahsur kalan iki Türk gemisinden Palm, tahliyesini tamamlayarak bölgeden ayrıldı.HaberDenizde.com’un edindiği bilgiye göre, kimyasal tanker Palm’in Suez’e girdiği ve 19 Mayıs’da Türkiye’de olacağı öğrenildi. Gemide dört Türk mürettebat da görev yapıyor.
Öte yandan bölgedeki bir diğer Türk gemisi St. Oslo’nun ise halen liman açıklanda demirde olduğu bildirildi.
The post Ras Isa’dan ilk güzel haber appeared first on Haber Denizde.
HABER DENIZDE Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
16 Mayıs 2025 – 15:55
İlgili Konular
Rüzgar enerjili mürettebatsız gemi kargo taşıyacak
ABD: Ablukanın başlamasından bu yana 31 gemi geri döndü
Çin Gemi Siparişlerine Hakim
UNCTAD Uyarıda Bulundu
Akfen’in Desteklediği Hidroana Takımı Avrupa 9’uncusu Oldu
Alanya’da balıkçı teknesi battı: 3 kişi kurtuldu
"Hürmüz'deki durum nedeniyle petrol ödemeleri dolardan yuana geçiyor"
SUALTINDAKİ TCG PREVEZE DENİZALTISINDAN SUÜSTÜNE ATMACA
Petrol Ofisi’nin ‘Derince’ yatırımı belli oldu
DTO ile MEB arasında Mesleki Eğitim İş Birliği protokolü imzalandı
İzmirlilerin gözdesi Mavi Bayraklı İzmir Marina
DENIZCILER ICIN BRIC DERSLERI 2


