![]() |
Türkiye’nin ilk gemi müzesi Gayret 28 yıldır ayakta! 1995 yılında hizmet dışı bırakılan ve 1997 yılında İzmit Körfezi’ne demir atan tarihi savaş gemisi Gayret, tam 28 yıldır müze olarak hizmet veriyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
18 Mayıs 2025 – 08:30
İlgili Konular
Baltık Liman Konteyner İşlem Hacmi
Egeli turizmcilerden, Alsancak Limanı için yeni öneri!
ABD 3 tankeri daha yaptırm listesine ekledi
Antalya Kaleiçi Mendirek SOS Veriyor
Sedef, ikinci A2B-online’ı kızağa aldı
Türkiye ile Somali arasında denizcilikte yeni dönem
Gemini İş Birliği'nde 700 liman seferi yapıldı
Alaplı'da yat OSB projesine yargı freni
Emisyon Azaltma Programı Başlattı
Yaptırım uygulanan gemiler Rusya siciline geçiyor
TÜBİTAK Marmara, Karadeniz keşfinde
Hibrit Feribotlar Sipariş Etti



