![]() |
Antalyalı denizcilerden atık su düzenlemelerine tepki Antalya Denizcileşme Platformu Başkanı İzzet Ünlü, 48 saatte bir atık verme zorunluluğunun tekneleri zorladığını ve bu konda şikayet aldıklarını açıkladı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
19 Mayıs 2025 – 14:45
İlgili Konular
Yelkenciler, İzmir’de ödüllerine kavuştu
Enerji Santrali Tehdidi
Kafa karıştıran ve öngörülemez II. Trump dönemi
“West Draco” ay yıldıza büründü
Avustralya'dan 60 tankere yaptırım
Ağları müsilaj kapladı, balıkçılar isyan etti
20 Yaşındaki LNG gemilerine yoğun talep
'Güvenli Denizcilik Çerçevesi'
EFES-2026’da ortak SAT timinden gemi zapt eğitimi
Taylor Maritime, 176,3 milyon dolar karşılığında 10 gemi sattı
İran gemisi, Kızıldeniz'de saldırıya uğradı
Kapt. Rauf Cenk Gürsoy’u kaybettik



