![]() |
Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü’ne 21 işçi alınacak Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına bağlı, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü, daimi işçi statüsünde 21 alımı yapacak. Başvurular İŞKUR üzerinden yapılacak. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
20 Mayıs 2025 – 11:10
İlgili Konular
Modernizasyon Programı Başlattı
10 Yıllık Sözleşme İmzaladı
Ticari Gemide Yaralanan Vatandaş İçin Tıbbi Tahliye
Öğrenciler yaptı, ilk günden satıldı
Antalya’da su sporları noktaları İihaleye çıkıyor!
Gece Avlanan Balıklar, Sabah Mezatta Alıcıyla Buluşuyor
Türkiye’nin DMP haritasına UNESCO tescili
Antalya’da tur teknesi pervanesi hırsızlığı
BAE açıklarında bir gemiye el konuldu
FONASBA’nın yıllık genel kurul toplantısı İstanbul’da
Çatışan tanker yaptırımdan çıktı
Bakan Kurum, Mapa-şamandıra Projesine İlişkin Görüntüleri Paylaştı



