İran’ın Buşehr eyaletine bağlı Deyr limanında bulunan bir gemide yangın çıktı. Buşehr Valiliği Kriz Yönetimi Genel Müdürü Koruş Dehfan, olaya ilişkin açıklamasında “Deyr Limanı’nda bulunan Kaveh Metanol Şirketi iskelesinde, yerel saatle 11.05’te metanol yüklü bir gemide yangın çıktı. İşçilerin gemi üzerinde kaynak çalışması yaptığı sırada başlayan yangının ardından patlama meydana geldi” dedi.
Yangın söndürme çalışmalarının sürdüğünü belirten Dehfan, “İlk belirlemelere göre, olayda 10 kişi yaralandı, 3 kişi ise olay yerinde hayatını kaybetti” şeklinde konuştu.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
11 Haziran 2025 – 14:55
İlgili Konular
Çanakkale Boğazı'nda arızalanan yük gemisi kurtarıldı
Haftalık Dip Seviyeye Geriledi
Bayegan VLGC’de büyüyor
BDI Kazanımlarını Tamamladı
Türk Loydu ve Piri Reis Üniversitesi arasında iş birliği
Miray Cruises, sezonu açtı
Marmara Denizi’nin Geleceği Kocaeli’de Şekilleniyor
Yarı Dalgıç Gemi Filosunu Genişletiyor
Trump’tan Hürmüz Boğazı Açıklaması: “Abluka Süreci Başlıyor”
Hindistan, yeniden kimyasal tankere girdi
Karadeniz Holding Küba’dan enerji gemilerini çekiyor
Es Denizcilik, Petkim İskele-3’ü tamamladı


