![]() |
Norveç’den Gelibolu Tersanesi’ne 2 yeşil gemi siparişi Norveçli Møre Sjø, dünyanın ilk hidrojenle çalışan dökme yük gemilerini inşa etmek için Gelibolu Tersanesi ile anlaştı. Gemilerin 2026 yılının ortasında inşa edilmeye başlanması ve 2027 yılında teslim edilmesi planlanıyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
17 Haziran 2025 – 13:25
İlgili Konular
İnan’dan eve dönüş
Angelique, sahibine kavuştu
Ulusal Nakliye Hattı Kurmaya Hazırlanıyor
Toryumla çalışan dev gemiler geliyor: 40 yıl yakıt ikmaline son!
Rekabet Kurumu'ndan OPET'e 131 milyon TL ceza
Denizcilere yangın ve ilk yardım eğitimi
Konuk "Sn CÜNEYT KOŞU"
Mavi Bayraklı Sahile Çifte Koruma
Çanakkale’de 9 Yılda Denizden 34 Bin 620 Metrekarelik Hayalet Ağ Çıkarıldı
Neptune Marine İle Sözleşme İmzaladı
Taşlı, Techno 293’de başhakem oldu
LR Tankerlerinin Zorlanması Bekleniyor



