![]() |
Antalya otogarında yasaklı balık yakalandı Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Kepez Otobüs Terminali’nde yaptığı denetimde satışı yasaklı olan 150 kilogram ‘doktor balığı’ ele geçirildiğini açıkladı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
26 Haziran 2025 – 10:55
İlgili Konular
Aydın ve İzmir'de 457 caretta caretta yavrusu denizle buluştu
Norveçli yatırımcılar Ereğli’de
KKTC’de gemi trafik gözetleme istasyonları kuruluyor
Müşteri Antalya Limanı’ndan kaçıyor
Aydıncık Yat Limanı projesi YİD modeliyle özelleştirilecek
Avrupalı armatörler küresel filonun yüzde 35'ini temsil ediyor
'Türk limanları Rum gemilerine açılacak' iddiasına yalanlama
DENİZCİ GENLERİYLE YARIŞ PİSTLERİNDE İDDİALI: BATI YILDIRIM
Enerji Optimizasyonunu Uygulamaya Koyuyor
Çin limanlarında yükleme ve boşaltma oranlarında artış
USS Gerald R. Ford, Orta Doğu'dan ayrılacak
Altınova’da tersanede iş kazasında bir işçi öldü



