![]() |
Japonya’daki ABD Savaş Gemisinde Çıkan Yangın 12 Saat Sonra Söndürüldü Japonya’nın Okinawa eyaleti açıklarında bulunan ABD donanma gemisi New Orleans’ta çıkan yangın, 12 saat sonra söndürülebildi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
21 Ağustos 2025 – 11:45
İlgili Konular
Atlas Okyanusu'nda 1,7 tonluk kokain taşıyan yarı-denizaltı ele geçirildi
Gelibolu Feribot İskelesi hizmete açılıyor
Çin’den ABD’ye aynı sertlikte misilleme
Çin ticaretine İran darbesi: COSCO Körfez seferlerini askıya aldı
Mısır’da Damietta Alliance Konteyner Terminali açıldı
AKOFS Offshore Sözleşme İmzaladı
İskenderun’da Kabotaj Bayramı coşkusu
HABAŞ davasında dokuz yıl sonra karar
TotalEnergies hakkında savaş suçu davası
Türk Loydu ve İTÜ’den denizcilikte vizyon sempozyumu
Köpekbalıklarının uyuşturucu testi pozitif çıktı
Bakanlık’tan Ro-Ro gemilerine uyarı!



