![]() |
Japonya’daki ABD Savaş Gemisinde Çıkan Yangın 12 Saat Sonra Söndürüldü Japonya’nın Okinawa eyaleti açıklarında bulunan ABD donanma gemisi New Orleans’ta çıkan yangın, 12 saat sonra söndürülebildi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
21 Ağustos 2025 – 11:45
İlgili Konular
Deniz Bağcı, okyanustaki büyük sınav Mini Transat’a hazır!
İngiltere Limanlarında Karbonsuzluğa Atılan Adımlar: Net zero ve yeşil dönüşüm stratejileri
Moby Anlaşmasından Vazgeçti
Yenilikçi yazılım çözümü ‘seamanticket.com’ tanıtıldı
MPP Gemisi Sipariş Etti
DEHUKAM, on yaşında
Deniz Suyunda Yaşanan Çekilme Vatandaşları Tedirgin Etti
2,1 Milyon Dolar Zararla Kapattı
Denizcilik Genel Müdürlüğü'nden İstanbul Boğazı'nda bulunan demir yerleri ile ilgili yeni uygulama
Üstün hizmet anlayışımızı daha fazla paydaşımızla buluşturacağız
Hürmüz krizi 1 milyar varil petrolü piyasadan sildi
WISTA Türkiye Olağanüstü Genel Kurulu’nda tüzük değişikliği kabul edildi



