![]() |
Türkiye ile ABD nükleer enerji anlaşması imzaladı Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, ABD ile Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandığını bildirdi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
26 Eylül 2025 – 10:16
İlgili Konular
LNG Varlığını Nakde Çeviriyor
İtalya’da plajda sigara yasağı başladı: 500 Euro’ya kadar ceza
Aliağa’da yeni dönem
Karadeniz’de iki gemiye saldırı: Ölü ve yaralılar var
Imperial Petroleum Konumunu Güçlendiriyor
Karayipler'de teknede 11 ceset bulundu
VLCC sipariş defteri rekor seviyeye ulaştı
Yunanistan 40 yıl sonra ilk deniz sondajına başlıyor
Ulaştırma Bakanlığı’ndan hukuk dışı uygulama
Norse’den bir ilk daha! Dünyanın ilk hibrit keşif yatına imza atıyor
9. İstanbul Bunker Konferansı’na 8 yıl aradan sonra büyük ilgi
Yabancı bayraklı yatlarda gözden kaçan kalem



