![]() |
Antalya’da 8’inci gemi atık alım tesisi Serik’te hizmete girdi Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından , Serik Acısu’da kurduğu 8’inci gemi atık alım tesisiyle denizlerin korunması ve esnafın işlerini kolaylaştırmak hedefleniyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
29 Eylül 2025 – 12:41
İlgili Konular
KOSDER’in Geleneksel Kahvaltı Toplantısında Sektörün 2026 Gündemi Masaya Yatırıldı
Şehit kızından anlamlı nöbet
Müsilaj Bitti Bu Kez Denizanası Kâbusu Başladı
"Nisandaki petrol darboğazı, mart ayındakinin iki katı olacak"
Artvin açıklarında insansız deniz aracı alarmı!
Ulubat Gölü’nde 10 yıl aradan sonra su seviyesi yükseldi
Kablo Sektörü Döngüyü Tamamlıyor
VLCC İnşa Sözleşmeleri İmzaladı
Para Transferi Yöntemine Başvurdu
BYD Changzhou 7 bin araçla Safiport’a demir attı
Hippoi’yle antik rotalar canlanacak
Savaş gerilimi kruvaziyeri de vurdu



