![]() |
Endonezya ilk hibrit füze gemisi KRI Belati-622’yi denize indirdi Endonezya, Türk savunma sistemiyle donatılan, ülkenin biyoyakıtla çalışan hibrit tahrik sistemine sahip ilk savaş gemisi KRI Belati-622î hizmete aldı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
4 Ekim 2025 – 18:55
İlgili Konular
Çin ile ABD arasında Güney Çin Denizi'nde savaş gemisi gerginliği
Gemi Mühendisleri Odası’nda İlham Çelebi dönemi
Cemre Tersanesi, NTNU’lu mühendislik öğrencilerini ağırladı
Orçun Güney’den acı haber
ABD, ikinci uçak gemisini Orta Doğu’ya gönderiyor
Maersk, CMA CGM Ve Hapag-Lloyd
Akdeniz'de suyun yüzeyindeki beyaz tabaka tedirgin etti
Denizcilik eğitiminde yeni dönem
COSCO tek seferde 87 gemi siparişi verdi
Öğrenciler diploma için yüzdü
Nodus Camadanus: Camadan bağı...
Husiler yayınladı: Kızıldeniz'de gemi batırdılar



