![]() |
Endonezya ilk hibrit füze gemisi KRI Belati-622’yi denize indirdi Endonezya, Türk savunma sistemiyle donatılan, ülkenin biyoyakıtla çalışan hibrit tahrik sistemine sahip ilk savaş gemisi KRI Belati-622î hizmete aldı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
4 Ekim 2025 – 18:55
İlgili Konular
Celestyal'ın Doha ve Abu Dabi çıkışlı F1 seferi başlıyor
Kruvaziyer Terminali Açıldı
Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü’ne 21 işçi alınacak
GEMİSANDER’’den 'olağanüstü' genel kurul kararı!
Japonya ve Çin arasında sular durulmuyor
Ro-Pax Feribotunu Satın Aldı
İstikrarlı Seyrini Sürdürüyor
Körfezde umut verici gelişme: Amonyak seviyesi normalleşiyor
Sleipnir Operasyonu Tamamladı
İstanbul Denizcilik Forumu
30 Günlük Muafiyet Tanıdı
Cemre Tersanesi, Tyrfing NB1099’u teslim ediyor



