Güney Kore ve ABD, Japon Denizi’nde düzenledikleri dört günlük ortak deniz tatbikatını başarıyla tamamladı. 11 Kasım’da başlayan tatbikata, nükleer güçle çalışan ABD uçak gemisi de katıldı.
Tatbikat süresince iki ülkenin donanmalarına ait savaş gemileri, destroyerler, güdümlü füze kruvazörleri ve deniz devriye uçakları görev aldı. Eğitimler kapsamında personel, denizaltı karşıtı operasyonlar, hava savunması ve deniz lojistiği alanlarında kapsamlı tatbikatlar gerçekleştirdi.
Güney Kore Donanması, tatbikatın amacının Kuzey Kore’ye karşı caydırıcılığı artırmak ve ABD ile askeri iş birliğini güçlendirmek olduğunu vurguladı.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
14 Kasım 2025 – 12:32
İlgili Konular
Zonguldak’ta dev dalgalar nedeniyle Kozlu Limanı su altında kaldı
Albert Cazes & Co.
Winning, altı yeni gemi sipariş etti
Araç Taşıyıcı Teslim Aldı
Türkiye’nin savaş gemisi ihracatları devam ediyor
Bering Yachts, ikinci B165’ın da omurgasını döşedi
Akdeniz’in sokak tatları denizde
Kaptan Güner Kara: Mevcut MARPOL regülasyonu tam bir garabet
Hürmüz Krizi Deniz Taşımacılığını Tehdit Ediyor: Sektörden Stratejik Uyarılar
Çeşme sahilinde motoryat yangını
Antarktika’da canlı yayın açınca…
Fincantieri ve Accenture’dan dijital dönüşüm ortaklığı


