Ukrayna’nın füze ve insansız hava araçlarıyla hedef aldığı Rus tankerlerinden biri olan “Arlan”, İstanbul Boğazı’ndan güvenli bir şekilde geçti. 14 Kasım’da Novorossiysk limanında vurulan geminin güvertesindeki şarapnel izleri, saldırının şiddetini açıkça gözler önüne seriyor.
Saldırı, Rusya’nın günlük 2,2 milyon varillik petrol ihracatını kısa süreliğine durdurmuş ve limandaki iki petrol iskelesine ciddi zarar vermişti. Arlan, iki günlük kesintinin ardından yeniden yükleme yaparak limandan ayrıldı. Bu operasyon, Ukrayna’nın Karadeniz’deki petrol altyapısına yönelik şimdiye kadarki en etkili darbe olarak değerlendiriliyor.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Aralık 2025 – 23:02
İlgili Konular
Bosphorus Shipbrokers’ Dinner 2026 liderleri buluşturacak
Kanal girişlerine boyut ayarı
Kargo Hacmi %3,9 Azaldı
Norveçli şirket İzmir’de su ürünleri pazarına el attı
ABD, İran gemisindeki 22 mürettebatı Pakistan’a tahliye etti
Dünyanın ilk otonom feribotu seferlere başladı
Trabzon Soçi seferlerinin önündeki engeller kalktı
Van Gölü’nde dip çamuru temizliği yeniden başladı
“Alata” serin sulara uğurlandı
ABD ve AB yüzde 15'lik gümrük vergisinde anlaştı
Kaçakçı yatı eğitim gemisi oldu
Panama mahkemesi CK Hutchison'ın liman sözleşmelerini iptal etti


