Kızıldeniz’i Aden Körfezi’ne bağlayan Bab el-Mandeb Boğazı’nda korsanların iki kere saldırma girişiminde bulunduğu geminin bir Türk firmasına ait olduğu öğrenildi.
Saldırıları gemide bulunan güvenlik görevlileri önlemişti.
Equasis veri tabanına göre, Bobik adlı kuru yük gemisinin İstanbul merkezli Century Shipmanagement’in filosunda bulunduğu ve yine İstanbul merkezli Euromed Shipmanagement tarafında işletildiği öğrenildi.
Geçtiğimiz günlerde de Beşiktaş Denizcilik filosunda bulunan Mersin adlı kimyasal tanker, Senegal’in 3 mil açığında, yarı batık durumda bulunmuştu.
Şirketten yapılan açıklamada, gemide dış kaynaklı dört patlama yaşandığı bildirilmiş, Dakarlı mayın imha ekipleri ise yaptıkları ilk incelemede ise patlamanın nedeni olarak limpetlere yoğunlaşmıştı.
The post Türk gemisine korsan saldırısı appeared first on Haber Denizde.
HABER DENIZDE Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
6 Aralık 2025 – 03:12
İlgili Konular
Türk P&I’dan rekor teminatla yeni yat ürünü
Kiralama Sözleşmesi İmzaladı
İran’dan ABD’ye uyarı: "Herhangi bir saldırı, topyekün savaş sayılacak"
Bandırma Denizcilik Fakültesi'ne yeni dekan
Medvedev’in yatı Trump’ın arkadaşına
Borusan’dan Gemlik Körfezi'nde Müsilaj Farkındalık etkinliği
Baltık Endeksi gemi fiyatları genel olarak düştü
Önemli Anlaşma Duyurdu
Bodrum’da umuda yolculuk faciası: 7 ölü
ABD Konteyner İthalatı Artıyor
Kuşadası Limanına 5 kruvaziyer birden demir attı
KARMOL’den hidrojen yatırımı


