Kızıldeniz’i Aden Körfezi’ne bağlayan Bab el-Mandeb Boğazı’nda korsanların iki kere saldırma girişiminde bulunduğu geminin bir Türk firmasına ait olduğu öğrenildi.
Saldırıları gemide bulunan güvenlik görevlileri önlemişti.
Equasis veri tabanına göre, Bobik adlı kuru yük gemisinin İstanbul merkezli Century Shipmanagement’in filosunda bulunduğu ve yine İstanbul merkezli Euromed Shipmanagement tarafında işletildiği öğrenildi.
Geçtiğimiz günlerde de Beşiktaş Denizcilik filosunda bulunan Mersin adlı kimyasal tanker, Senegal’in 3 mil açığında, yarı batık durumda bulunmuştu.
Şirketten yapılan açıklamada, gemide dış kaynaklı dört patlama yaşandığı bildirilmiş, Dakarlı mayın imha ekipleri ise yaptıkları ilk incelemede ise patlamanın nedeni olarak limpetlere yoğunlaşmıştı.
The post Türk gemisine korsan saldırısı appeared first on Haber Denizde.
HABER DENIZDE Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
6 Aralık 2025 – 03:12
İlgili Konular
Müh. Müseyip Sezer’in acı günü
Doğuş Marine Services Formula Wing Avrupa Şampiyonası’nda Ghio ve Spanu Zirvede
Türkiye’den 4 firma AB’nin 18. yaptırım listesinde
CLV İnşa Anlaşması İmzaladı
Siirt'te Gölet Kurudu, Balıklar Telef Oldu
VLCC İle Güçlendiriyor
DEİK, Türkiye ile Kanada arasındaki ticaret hacmini artırmak istiyor
Denizcilere yangın ve ilk yardım eğitimi
Altı Sefer ve 100.000 Ton
Artık "Alternatif" Yakıt Değil
Bulutlu’dan Eliche Radice hamlesi
Türkiye'nin Gazprombank muafiyeti devam edecek


