Gemi Yat ve Hizmetleri İhracatçıları Birliği’nden yapılan açıklamada, “Gemi, Yat ve Hizmetleri İhracatçıları Birliği olarak 2025 yılında 2 milyar doların üzerinde ihracat rakamına ulaşarak tarihimizin en yüksek seviyesine çıktık. Bu büyük başarıda emeği geçen tüm üyelerimize, tüm sektör çalışanlarımıza ve tüm paydaşlarımıza sonsuz teşekkürler. Nice yeni rekorlara” denildi.
The post Sektör ihracatı 2 milyar doları geçti appeared first on Haber Denizde.
HABER DENIZDE Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
23 Aralık 2025 – 12:42
İlgili Konular
Kaptanoğlu, Sıfır Atık Forumu'nda Mavi Geleceği Konuştu
Küresel navlunda düşüş devam ediyor
DESAN’dan Malezya ile ikinci MPMS anlaşması
İran'dan Bab el Mendeb Boğazı tehdidi
ABD ve AB, Çin’e karşı ortak deniz tatbikatı yaptı
Müh. Cahit Paksoy’un baba acısı
Katar, LNG tedarikindeki mücbir sebebi haziran ortasına kadar uzattı
Bodrum'da 100 teknenin bağlı olduğu kaçak iskele yıkıldı
Antalya’da 135 gemiye 210 milyon TL ceza kesildi
Novorossiysk Limanı’na geçici kısıtlama getirildi!
MIP, geleceğin yöneticilerini ağırlıyor
VLCC Pazarına Girdi


