![]() |
Denizcilik Genel Müdürlüğü ile Özata Tersanecilik Arasında 6 Liman Kontrol Botu Sözleşmesi İmzalandı Genel Müdürlük ile Özata Tersanecilik arasında 6 adet Liman Kontrol Botu’nun inşasını kapsayan sözleşme imzalandı. Söz konusu botların 12 ay içerisinde tamamlanarak teslim edilmesi planlanıyor. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
24 Aralık 2025 – 12:47
İlgili Konular
CANLI 20 DAKIKA - Ömre Artemiz
Çin, yeni Arktik hattına İstanbul’la başlıyor
Kanal köprüsünden kıl payı geçerek tehlikeyi atlattı
LNG Gemisini Teslim Aldı
GYHİB : “Türk tersaneleri yurtdışına gidebilir”
Maersk gemisinde patlama: 3 denizci yaralandı
Karpowership’den, “Hürmüz” analizi
Hürmüz Boğazı’nda gemi trafiği sürse de endişeler artıyor
65. Yıl Dönümünü Kutluyor
Japonya, derin denizlerdeki nadir toprak elementlerine yöneldi
Amerikan destroyeri İsrail’in Eilat Limanı'nda
İdareden Özata’ya tekne ziyareti



