![]() |
Akdeniz’i Kirleten Gemilere 92 Milyon TL Ceza Kesildi Mersin Büyükşehir Belediyesi tarafından son 1 yıl içerisinde yapılan denetimlerde 12 gemiye, Akdeniz’i kirlettiği için 92 milyon 748 bin lira ceza kesildiği bildirilirken, deniz süpürgesiyle ise 87 bin 500 kilogram katı atık toplandığı ifade edildi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
9 Ocak 2026 – 14:52
İlgili Konular
Sedef’ten yüzer havuz açıklaması
Amanda suyla buluştu
Denizkurdu-II Tatbikatı 4 denizde birden başlıyor
Alarko GYO'nun yüzer dalgakıran projesine onay çıktı
Filonun Geri Dönüşüm İçin Taze Malzemeleri
Marvus Yatçılık Şirketi, Kartepe’de tersane kuruyor!
MAVI DUNYA - Dalış Amiri AHMET DEMIRAY
Yeni “Gemi Söküm Yönetmeliği” geliyor
Sinpaş, Marmaris’te yat bağlama projesi için süreç başlattı
4 ülkeden ABD’ye karşı "Barış İradesi 2026" tatbikatı
“Ateşkes ihlal edilirken Hürmüz Boğazı’nın yeniden açılması mümkün değil”
Tuzla Limanı’nın karbon ayak izine GİSAŞ etkisi



