![]() |
Akdeniz’i Kirleten Gemilere 92 Milyon TL Ceza Kesildi Mersin Büyükşehir Belediyesi tarafından son 1 yıl içerisinde yapılan denetimlerde 12 gemiye, Akdeniz’i kirlettiği için 92 milyon 748 bin lira ceza kesildiği bildirilirken, deniz süpürgesiyle ise 87 bin 500 kilogram katı atık toplandığı ifade edildi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
9 Ocak 2026 – 14:52
İlgili Konular
Kruvaziyerde Küresel Arayış Türkiye’yi Öne Çıkarıyor
Neoliner Origin ilk yolculuğunu tamamladı
Türkiye ile Azerbaycan arasında yeni gaz anlaşması
Deniz ve Hava kuvvetlerinden Ege Denizi'nde fiili silah eğitimi
Gümüş ve Altın’ın göç yolculuğu sürüyor
Ege'de 6 göçmenin cansız bedenine ulaşıldı
CMA CGM 4 milyon TEU'luk kapasiteye ulaştı
“Yeşil Nobel” ilk kez Türkiye’den bir isme verildi
İDO, Ege Adaları seferlerini dört yeni hatla genişletiyor
LNG Taşıyıcısı geri dönmek zorunda kaldı
IMO Deniz Hukuku Komitesi 113. oturumu yapıldı
Engelleri aşan milli sporcu Baran 11 madalya aldı!



