![]() |
Muğla’da atık alım filosuna 5 yeni tekne daha! Muğla Büyükşehir Belediyesi, deniz kirliliğiyle mücadele kapsamında yürüttüğü atık alım hizmetlerini güçlendirmek amacıyla mevcut atık alım filosunu genişletiyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
11 Ocak 2026 – 00:07
İlgili Konular
Fujian, test ve eğitim faaliyetlerinde
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı
Kriyojenik Tankların Taşınması
Japonya-Çin Feribot Seferleri
Deniz Kuvvetleri’nden gemi model ve resim yarışması
Kumcular Kooperatifi Yaşar Naiboğlu ile yola devam ediyor
Kruvaziyer Turizmi Türkiye’nin Kalkınma Modeline Dönüştü
Sözleşme İmzaladığını Duyurdu
Orta Karadeniz’den 2,3 milyar dolarlık ihracat
Kazanç Beklentilerini Olumsuz Etkiliyor
Denis ATK filoda
Rusya, Admiral Kuznetsov’u hizmetten çekmeye hazırlanıyor



