![]() |
Muğla’da atık alım filosuna 5 yeni tekne daha! Muğla Büyükşehir Belediyesi, deniz kirliliğiyle mücadele kapsamında yürüttüğü atık alım hizmetlerini güçlendirmek amacıyla mevcut atık alım filosunu genişletiyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
11 Ocak 2026 – 00:07
İlgili Konular
Yat Brokerleri Derneği Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
Corendon kruvaziyer operatörlüğüne girdi
COSCO İnşa Programı Başlattı
ABD’den Hürmüz uyarısı: İran gemilere müdahale ediyor
Dünya Konteyner Endeksi %2,6 Düştü
Mersin Limanı'nda 19 kilo zehir ele geçirildi!
İkinci Römorkörünü Teslim Aldı
RMK Marine’den dünyada bir ilk: Yelkenli konteyner gemisi
Trillion, Karadeniz’den çıkıyor
Mersin Limanı'nın genişleme projesinin ilk etabı törenle açıldı
Üstün-İş Marine’in yeni gemisine ses ölçümü
America’s Cup’ta Ineos ile Ben Ainslie’nin yolları ayrıldı



