![]() |
İZDEMİR’in imdadına Enerji Bakanlığı yetişti Ruhsatsız olduğu gerekçesiyle İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından kapatılmasına karar verilen Aliağa’daki termik santral, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın verdiği uygunluk belgesiyle ruhsatlı hale getirildi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
22 Şubat 2026 – 11:02
İlgili Konular
Rusya’dan Türkiye’ye akaryakıt artışı
Körfez’de çamur temizlendi, deniz canlılarla şenlendi
ID Shipping’e banka engeli
MSC, Socar Terminal’e ortak oluyor
Tayland açıklarında tehlikeli madde taşıyan gemi battı
Hamburg Limanı’ndaki kokain trafiği Almanya’yı karıştırdı
Kapt. Mehmet Zekai Yazıcı’yı kaybettik
Balıkçı ağları geri dönüşüme kazandırılıyor
Kiralamaya talep azalınca tekneler satılığa çıkarıldı
Karadeniz bulundu : iki bin 400 yaşında
Küçük ölçekli balıkçılara destekte başvuru süresi uzatıldı
Tüpraş'tan İzmit Rafinerisi Açıklaması



