![]() |
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 30 işçi alacak Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere 30 sürekli işçi alımı yapacağını duyurdu. Başvurular 27 Şubat’a kadar İŞKUR üzerinden yapılacak. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
23 Şubat 2026 – 15:32
İlgili Konular
İran, Çin ve Rusya’dan denizde işbirliği
Kiralama Sözleşmesini Uzattı
Tekne ve yat sektörü karada bir araya geliyor
Pro DGS, yüzer havuz yazılımını buldu
53 BİN 537 CAN YİTİP GİTTİ
Özgürlük Filosuna Ait Hanzala Gemisi, Gazze'ye Doğru Yola Çıktı
Kocaeli’de körfezin iki yakasını kulaçlar birleştirecek
Geri Dönüşüme Gönderdi
Ayden Marine’den üniversitelere yerli denizcilik yazılım desteği
BUDO'nun bazı seferlerine hava engeli
Türkiye-İsrail hattında 9 ayda 456 gemi seferi yapıldı
Bodrum Limanı deniz hudut kapısında 24 saat hizmet



