![]() |
Balık firmasında gaz zehirlenmesi: 15 işçi hastaneye kaldırıldı Muğla’da balık işleme fabrikasında gaz sızıntısı yaşandı. Gazdan etkilenen 15 çalışanın rahatsızlanması üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevkedildi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
3 Nisan 2026 – 13:08
İlgili Konular
Niş Segmente Giriyor
Küresel navlunda düşüş sürüyor
ASAT, Adrasan’a 100 milyon TL’lik deniz deşarj hattı inşa ediyor
Gazeteciler facianın eşiğinden döndü
Yalova'da feribot iskeleye çarptı
Balıkçı teknesiyle kargo gemisi çatıştı
ExxonMobil iki yıl sonra Irak’a geri döndü
Maaş Ödemelerine Yeni Düzenleme Geldi
LNG Taşımacılığı Sektörü
Capesize Piyasasında Artış
Değirmendere’de yeni kayık çekek yeri hizmete girdi
Cemre Tersanesi ESVAGT’i evine yolcu etti



