![]() |
Balık firmasında gaz zehirlenmesi: 15 işçi hastaneye kaldırıldı Muğla’da balık işleme fabrikasında gaz sızıntısı yaşandı. Gazdan etkilenen 15 çalışanın rahatsızlanması üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevkedildi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
3 Nisan 2026 – 13:08
İlgili Konular
İç Sularda Av Yasağı 1 Nisan'da Başlıyor
İstanbul Boğazı'nda tehlikeli anlar! Arızalanan gemi kurtarıldı
Bulls Yatırım Yelkenli Takımı ilk resmi yarışından dört kupayla döndü
Ro Ro gemisi Link Galaxy’e Norse Tersanesi imzası
Karadeniz'de plajların yüzde 90'ı kirli çıktı
Grönland'ı Ele Geçirebileceği Fikri
Kocaeli-2 ihalesinde sürpriz karar: En yüksek teklif elendi, ihale masadan verildi
Türkiye'nin rüzgâr enerjisi ihracatı 2,2 milyar doları aştı
Anka Marine’nden Starlink paketlerinde iki ay ücretsiz internet avantajı
Akdeniz resmen fokurduyor, tehlike sinyalleri veriyor
Halit Yukay'ın teknesi ile kuru yük gemisindeki boya kalıntıları eşleşti
Transworld Filosunu Genişletiyor



