![]() |
Sahil Güvenlik’ten 42 gemiye 25 milyon lira ceza Sahil Güvenlik, yılbaşından bu yana deniz kirliliği denetimlerinde 42 gemiye işlem yaptı, 25 milyon TL’den fazla ceza kesildi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
7 Nisan 2026 – 00:07
İlgili Konular
Ege Denizi’nde sular yeniden ısınıyor
Balıkçılarda 15 Temmuz hazırlığı
Türk P&I’dan yakıt barçlar ve tankerlere P&I teminatı
Yang Ming'den İlk Siparişleri Aldı
Sübvansiyon Programını Uzatıyor
Tehlikeli madde yüklü gemide patlama! Mürettebat tahliye edildi
Japonya'yı İşbirliğine Davet Ediyor
ABD: İran ablukasında 57 gemi durduruldu
Şubatın yükü Rusya’dan geldi
BUDO'nun Bazı Seferleri İptal Edildi
TCG Bayraktar’da başlayan dostluk
Körfez'de 6 kruvaziyer gemisi hala mahsur



