![]() |
Sinop’ta 2 Bin Adet Mersin Balığı Denize Bırakıldı Sinop’un Gerze ilçesinde, nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 bin adet mersin balığı, “Su Kaynaklarının Balıklandırılması Projesi” kapsamında düzenlenen törenle Karadeniz’in sularına salındı. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
15 Mayıs 2026 – 11:46
İlgili Konular
Durgunluk Döneminden Çıkıyor
Kocaeli’de 12 Metreküp Atık Denize Ulaşmadan Toplandı
81 ilde ders mavi
Setur Marinaları, Bosphorus Boat Show’a Hazır
Karadeniz'de tehdit büyüyor! En büyük iki tehdit
Ecomar Garonne'u Hizmete Aldı
Öztürk : “İzmir Limanı’nda model değişiyor”
ARKAS, “katlanabilir konteyner”i deneyecek
İsveç çevre suçuyla ilgili petrol tankerine el koydu
Rodos önlerinde rüzgar güneye döndü, sıralama değişti
Balıkçılar denizlere veda etmeye hazırlanıyor
Dünya Denizcilik Günü’nün yeni teması belli oldu



