![]() |
Yıldırım ilk görevi için Filyos’tan ayrıldı Türkiye’nin enerji filosunun son üyesi Yıldırım Derin Deniz Sondaj Gemisi, Karadeniz’deki ilk görevi için Filyos Limanı’ndan ayrıldı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
15 Mayıs 2026 – 13:06
İlgili Konular
Açık denizler ilk kez uluslararası hukukla korunacak
Trabzon’da heyecanlandıran gelişme
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı
Norveç, Rus balıkçı gemisine el koydu
Yeniçam ana mendirek onarıma giriyor
DFT navlun tahminleri petrol döneminin sonuna işaret ediyor
2025'te denize indirilecek en büyük kruvaziyerler
Türkiye Turu Rekoru denemesinde 5. gün
TGS Niyet Mektubu İmzaladı
Arkas’ın acı kaybı
İsrail’den Yemen'deki üç limana saldırı tehdidi
Yalova Bölgesel Hizmet Sahası kılavuzluk hizmeti için ihale



