İran Devrim Muhafızları Ordusu (DMO), son 24 saatte aralarında 4 petrol tankerinin de bulunduğu toplam 15 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçtiğini bildirdi.
İran Devrim Muhafızları Ordusu tarafından yapılan açıklamada, (DMO) donanmasının, gemilerin izin aldıktan ve kendileriyle koordinasyon sağladıktan sonra geçiş yaptığını bildirdi.
Açıklamada, gemilerin “düşman güçlerle herhangi bir işbirliğini yakın bir güvenlik tehdidi olarak değerlendireceğini ve buna göre müdahale edeceğini” konusunda uyarıldığı aktarıldı.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
1 Haziran 2026 – 17:51
İlgili Konular
GEMİSANDER’den “HMS Bristol” açıklaması
Kefken’de balıkçıları sevindirecek yatırım
OPEC+ petrol üretimini günlük 137 bin varil artıracak
Kuzey Kore, Choe Hyon Savaş Gemisinden Yeni Füze Denemeleri Gerçekleştirdi
Gemi geri dönüşüm faaliyetlerinde düşüş
Yangında hasar gören Morning Midas araba gemisi battı
Haydi Kızlar YELKEN'e !!!!
İtici Gücü Olmaya Devam Edecek
Platformun Çoğunluk Hissedarı Oldu
Rusya-Türkiye hattında gerilim: Astoria Grande’ye izin verilmedi
Dostları, ‘Donanma’nın Kutup Yıldızı’nı andı
Global : “Standartları yeniden tasarlıyoruz”


