İran Devrim Muhafızları Ordusu (DMO), son 24 saatte aralarında 4 petrol tankerinin de bulunduğu toplam 15 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçtiğini bildirdi.
İran Devrim Muhafızları Ordusu tarafından yapılan açıklamada, (DMO) donanmasının, gemilerin izin aldıktan ve kendileriyle koordinasyon sağladıktan sonra geçiş yaptığını bildirdi.
Açıklamada, gemilerin “düşman güçlerle herhangi bir işbirliğini yakın bir güvenlik tehdidi olarak değerlendireceğini ve buna göre müdahale edeceğini” konusunda uyarıldığı aktarıldı.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
1 Haziran 2026 – 17:51
İlgili Konular
Hafnia'nın kârında keskin düşüş
Feribot ve Tanker Çarpıştı
'Deniz darboğazı küresel enerji güvenliğini tehdit ediyor' uyarısı
Bartın Belediyesi’den limana kılavuz botu ihalesi
Rusya'dan Petrol Alımının Durdurulması
Denizciler Korosu ile keyifli bir akşam
Kuru Yük Navlun Oranları
Gaz İthalatını Artırmak İstiyor
BTT’ye yeni römorkör
Ersöz ve Maritime’den e-öğrenme iş birliği
Çin’den ABD’ye aynı sertlikte misilleme
Tamer Kıran: Plastik atıklar deniz ekosistemi için büyük risk


