İran’dan Hürmüz Boğazı’ndan yapılan geçişlere ilişkin yeni bir açıklama geldi. Devrim Muhafızları Ordusu’ndan yapılan açıklamada, son 24 saat içinde 24 ticari geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçtiği bildirildi. Açıklamada, “Hürmüz Boğazı’nın akıllı kontrolü kararlılıkla yürütülecek ve kötü niyetli yabancılar için Basra Körfezi’nde ve Hürmüz Boğazı’nda yer olmayacak” denildi.
İran devlet televizyonu IRIB’in aktardığına göre; geçiş yapan gemiler izin aldı ve İran Devrim Muhafızları Ordusu donanmasıyla koordinasyon sağladı.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Haziran 2026 – 18:41
İlgili Konular
Rus tankerleri Türk kıyılarına sığınıyor
Kafkametler Gemisi Faciasında Yargılama Sürüyor: Acılı Ailelerden İftira Tepkisi
ULAK Haberleşmede Kömürcü’nün yerine Duman geldi
Meteorolojiden Uyarı; Sıcaklıklar 10 Derece Düşüyor
Mega gemilerin yeni adresi Mersin Limanı oldu
Bakanın bahsettiği feribot ortaya çıktı
Alanya'da Aytemiz LPG Dolum Tesisine 'Hayır' Eylemi
Hurda gemi Gökbey Demircili’den kaldırılıyor
Eker Olympos Regatta J/70 yarışları ile başladı
Su ürünleri ihracatı 5 yılda yüzde 100 arttı
Şehir Hatları'ndan gençlere 19 Mayıs hediyesi
KARÇEL, Milli Uçak Gemisi için liman vinci üretecek


