![]() |
Kocaeli Sularına 50 Bin Kırmızı Benekli Alabalık Dopingi Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığınca yürütülen proje çerçevesinde, Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı Bolu Abant Alabalık Üretim İstasyonu iş birliğiyle balıklandırma töreni düzenlendi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Haziran 2026 – 13:36
İlgili Konular
“Slavyanka” eğitim yelkenlisi çıkmazda
Pasaportunda KKTC damgası olanlara Yunan adalarına vize yok
Denizlerin Akciğerleri Nefes Alacak
LNG Navlun Oranları Panelinden Ayrılıyor
Karanlık filo için ıssız adada yeni sicil!
DESAN, Malezya tersanesine başladı
Rus limanına İHA saldırısı: Yangın çıktı
AB, Aspides misyonunun görev süresini 2027’ye kadar uzattı
TAYK’ın yarış takvimi değişti, Marmara Kupası Mayıs’a geldi
LNG Taşıyıcı Gemisini Sattı
İsrail, Türk denizcileri alıkoydu
Kargo gemisine kaçak binen tilki yakalandı!



