![]() |
Körfez’de tansiyon yüksek: İran ABD ye ait gemiyi vurdu İran Devrim Muhafızları Ordusu, Hürmüz Boğazı’nda ABD’ye ait Panama bayraklı bir konteyner gemisini seyir füzesiyle vurduğunu açıkladı. Saldırının ardından gemide oluşan hasarın boyutu ve mürettebatın durumuna ilişkin belirsizlik sürüyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Haziran 2026 – 10:31
İlgili Konular
ASFAT’tan savunma sanayisinde çifte başarı
Özbekistan, Türkmen gemilerine kapı araladı
Prof Dr. Soner Esmer: Konteyner piyasasında Hürmüz etkisi azalıyor
Halit Yukay soruşturması: Gemi kaptanını çarpma izi tutuklattı
Gökova’da tekne battı: bir ölü
Lifeship Rauf Bey 7 / 24 nöbette
Yeşil dönüşüme dünya hazır değil ki Türkiye hazır olsun
Kuru Yük Pazarının Durumu
Muğla’nın ‘Mavi Karbon’ haritası çıkarılıyor
Gemi geri dönüşümüne yeni düzenleme
Miniklerin gözünden gemiler
BALİNA YUTTU GERİ PÜSKÜRTTÜ



