![]() |
Körfez’de tansiyon yüksek: İran ABD ye ait gemiyi vurdu İran Devrim Muhafızları Ordusu, Hürmüz Boğazı’nda ABD’ye ait Panama bayraklı bir konteyner gemisini seyir füzesiyle vurduğunu açıkladı. Saldırının ardından gemide oluşan hasarın boyutu ve mürettebatın durumuna ilişkin belirsizlik sürüyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Haziran 2026 – 10:31
İlgili Konular
Van Gölü’ne denizcilik fakültesi geliyor
Sektörde 20 yıllık tecrübeyle hizmet veriyor
Charter Anlaşmalarını İmzaladı
Kazlıçeşme mega yat limanı için yeni sözleşme: Kira bedeli düşürüldü
Taşınan her üç konteynerden biri boş
Konteyner Merkezi Hizmete Girdi
Mersinli Genç Denizciler Erasmus Stajı İçin İtalya Yolcusu
IMO’dan Hürmüz açıklaması
Hazar Denizi’nde Lukoil’in petrol tesisine saldırı
ABD, ikinci uçak gemisini Orta Doğu’ya gönderiyor
Türkiye’den Yunanistan'a DMP tepkisi
Mersin’de sahili temizlediler



