![]() |
Körfez’de tansiyon yüksek: İran ABD ye ait gemiyi vurdu İran Devrim Muhafızları Ordusu, Hürmüz Boğazı’nda ABD’ye ait Panama bayraklı bir konteyner gemisini seyir füzesiyle vurduğunu açıkladı. Saldırının ardından gemide oluşan hasarın boyutu ve mürettebatın durumuna ilişkin belirsizlik sürüyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
2 Haziran 2026 – 10:31
İlgili Konular
Çanakkale Boğaz Hattında Feribot Seferleri Yeniden Başladı
Yat limanı halka sorulacak
ABD, İran gemisindeki 22 mürettebatı Pakistan’a tahliye etti
Güven veren her adımda bir babanın izi vardır
ELBE RIVER suyla buluştu
ABD'nin Skipper'a el koyması, yaptırımlardan kaçınma girişimine son verdi
Türk Deniz Eğitim Vakfı yeni yönetimini belirledi
Minik ressamların deniz hayalleri sanatseverlerle buluştu
Kılavuzluk hizmeti için İzmir'de büyük kapışma: Koç-Safi, Socar, Uzmar
Kul Shipping, filosunu büyütüyor
Yatırım Yapma Konusunda Anlaştı
Yüksek Riskli Bayraklar



