Çanakkale İl Özel İdaresi ve Gestaş iş birliğiyle, bölgenin artan turizm, ticaret ve lojistik hacmine modern çözümler sunmak amacıyla inşa edilen Gelibolu Yeni Feribot İskelesi, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla 6 Haziran Cumartesi günü hizmete açılacak.
Toplam 43 bin 63 metrekare alana sahip yeni iskele, 115 tır ve 340 otomobil kapasiteli araç istif alanı, aynı anda 4 geminin yanaşabileceği rampa sistemi ve modern tesisleriyle bölge ulaşımına hız kazandıracak.
Bu yeni düzenleme sayesinde, Gelibolu- Lapseki hattını kullanan araçların şehir merkezine girmeden iskeleye ulaşımı sağlanarak, ilçe içindeki trafik yoğunluğu da sona erecek.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
5 Haziran 2026 – 09:36
İlgili Konular
Mindelo Cruise Port açıldı
Gediz Nehri Havzası’nın Geleceği Çalıştayı Manisa Salihli’de Gerçekleşti
'Çin, gemi ve feribotları askeri faaliyetlerde kullanıyor'
Kuşadası açıklarında motoru bozulan tekne kurtarıldı
Türk rafinerileri Rus petrolünden uzaklaşıyor
Römorkörcülük hizmeti için ihale takvimi belli oldu
Kıyı Emniyeti’ne Serdar’lar geliyor
Mavi Vatan’da Muratreis dönemi: İlk seyrine çıktı
Ocean Chaser suyla buluştu
Sahil Güvenlik’ten huzurevine ziyaret
Lübnan ve GKRY'ye Türkiye ve KKTC’den tepki
Kıyı Emniyeti’nde görevden alma


