Çanakkale İl Özel İdaresi ve Gestaş iş birliğiyle, bölgenin artan turizm, ticaret ve lojistik hacmine modern çözümler sunmak amacıyla inşa edilen Gelibolu Yeni Feribot İskelesi, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla 6 Haziran Cumartesi günü hizmete açılacak.
Toplam 43 bin 63 metrekare alana sahip yeni iskele, 115 tır ve 340 otomobil kapasiteli araç istif alanı, aynı anda 4 geminin yanaşabileceği rampa sistemi ve modern tesisleriyle bölge ulaşımına hız kazandıracak.
Bu yeni düzenleme sayesinde, Gelibolu- Lapseki hattını kullanan araçların şehir merkezine girmeden iskeleye ulaşımı sağlanarak, ilçe içindeki trafik yoğunluğu da sona erecek.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
5 Haziran 2026 – 09:36
İlgili Konular
Geçiş Parçasının aşınmasına Başladı
Hürmüz’de Tayland gemisi vuruldu: 3 denizci kayıp
CHEM NANA Türk bayrağıyla filoda
Hindistan’ın en büyük jack-up barcı suda
Irak deniz altı petrol hattına Türk eli
Denizaltı şehitlerini Çanakkale’de anacaklar
Bodrum'u fırtına vurdu, tekneler karaya oturdu
Atlantik LNG Navlun Oranları
Karaya oturmuş MSC Baltic III gemisinin gövdesi hasar gördü
Stella, +1’i imzaladı
Baltık Kuraklık Endeksi Yükseldi
Petrol Tankerini Durdurdu


