![]() |
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti Ulaştırma bakanı Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını belirtti. İran Meclis Başkanı Kalibaf da, Hürmüz’ün yönetimin tamamen İran’ın kontrolünde olacağını açıkladı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
23 Haziran 2026 – 11:16
İlgili Konular
Yemen açıklarında göçmen teknesi battı
THY Ve Galataport'un 'i̇stanbul Modeli' ne Miami’de yoğun ilgi
Bureau Veritas'tan Prensip Onayı Aldı
Yakalama Sistemini Tanıttı
Ukrayna, liman altyapısını izlemek için su altı İHA'ları test ediyor
AB'den yerel gemi inşasını destekleme planı
Süveyş Kanalı’nda ateşkes sonrası artış başladı
Türk kaptanlar Mısır’a kaçıyor
Müsilajın Ardından Gemlik Körfezi'nde Sevindiren Görüntüler
Özata, İDA’ya giriyor
Baltık Borsası Endeksi Yükseldi
Türk timsahları Cadiz Körfezi’nde



