Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, yaptığı açıklamada iaşe servisi kurulmayan gemi adamlarına ödenecek iaşe bedelini 230 TL’den 325 TL’ye yükselttiğini açıkladı.
Çalışma ve Sosyal Güvelik Bakanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Bakanlığımızın Resmi Gazete’de yayımlanan kararı ile iaşe servisi kurulmayan gemi adamlarına ödenecek iaşe bedeli 230 TL’den 325 TL’ye yükseltildi. Çalışan, işveren ve kamunun ortak kararı olan bu rakamın tüm taraflara ve ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz” denildi.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DenizHindi
4 Mart 2025 – 11:30
İlgili Konular
Didim sezona hazırlanıyor: Tekneler yenileniyor
MPP Üçlüsünü Satın Aldı
Hisarcıklıoğlu: ABD'ye mal satmak artık alternatif değil zorunluluk
Gıda Maliyetlerini Düşürmeyi Amaçlıyor
Troya Müzesi Denizcilik Sergi Alanı ziyarete açıldı
Kablo Döşeme Gemisini Satın Aldı
Irak: Petrol ihracatı için Türk şirketlerle anlaşmaya varıldı
TOBB Müşterek Kurul Toplantısı yapıldı
Cankurtaranlar Karadeniz’in Hırçın Sularında Hayat Nöbetinde
Milli Savaş Gemileri ve İHA’lar Asya Pasifik’te Boy Gösterecek
Rekor Fiyata Satıldı
Karbon düzenlemesi Europort 2025'te masaya yatırıldı


