Yemen’deki İran destekli Husiler, ABD savaş gemilerini hedef almaya devam ediyor.
Husilerin silahlı kanadının sözcüsü Yahya Saree, Kızıldeniz’de ABD’ye ait destroyer tipi 2 savaş gemisini füze ve İHA’larla hedef aldıklarını açıkladı. Saree, ayrıca İsrail’in Yafa bölgesine de İHA saldırısı düzenlediklerini aktardı.
Saldırılardaki can ve mal kaybına ilişkin ise henüz açıklama yapılmadı.
7DENIZ – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
8 Nisan 2025 – 17:44
İlgili Konular
Altı büyük Monaco’da
Sahile Vuran Ölü Yunuslar Tedirgin Ediyor
DTO’nun “IMO Net Sıfır Regülasyonu” semineri 27 Ekimde
AVS, çocuklar için koştu
ABD'nin uçak gemisi USS Gerald R. Ford Girit'te
TCG ANADOLU ve Bayraktar TB3, milli yazılımla bağlandı
Lübnan ve Rumlar arasında kritik anlaşma! Deniz yetki alanlarına onay
Deniz, kum ve güneş için en iyi 8 plaj rotası
Mavi Bayraklı Sahile Çifte Koruma
Filo Çıkışını Tamamladı
YTÜ Gemi İnşaatı Mezunları İkinci Buluşmada Bir Araya Geldi
İtalya’dan Yunanistan’a ikinci el fırkateyn teklifi


