ABD’nin Yemen’in Kızıldeniz kıyısında şu an Husilerin kontrolünde bulunan Ras Isa Petrol Terminali’ne düzenlediği saldırının ardından mahsur kalan iki Türk gemisinden Palm, tahliyesini tamamlayarak bölgeden ayrıldı.HaberDenizde.com’un edindiği bilgiye göre, kimyasal tanker Palm’in Suez’e girdiği ve 19 Mayıs’da Türkiye’de olacağı öğrenildi. Gemide dört Türk mürettebat da görev yapıyor.
Öte yandan bölgedeki bir diğer Türk gemisi St. Oslo’nun ise halen liman açıklanda demirde olduğu bildirildi.
The post Ras Isa’dan ilk güzel haber appeared first on Haber Denizde.
HABER DENIZDE Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
16 Mayıs 2025 – 15:55
İlgili Konular
İstanbul Boğazı Denizel Biyoçeşitliliği Tehdit Altında!
Çin'deki Açık Artırma
AKANA’nın cansalları RSS’ye emanet
Uraloğlu: "Kıyı Emniyeti ekipleri 2025 yılında 199 can kurtarma operasyonu ile 631 kişiyi kurtardı"
Ceyhan Deniz Terminali’nin depolama kapasitesi artırılacak
Tamer Kıran: Rekabette sorun yaşasak da bu geçici bir dönem
Gazeteciler facianın eşiğinden döndü
Dijital Dünyada Türkiye İletişim İhtiyaçlarınız İçin Kapsamlı Sanal Numara Çözümleri
"Hürmüz'den güvenli geçiş, yalnızca İran'ın açıkladığı rotalar üzerinden mümkün"
"Kontrollü Bir Koridora" Dönüşüyor
Kocaeli’nin dev çevre projesi aralıksız devam ediyor
Akkuyu'ya 100. kargo gemisi ulaştı


