![]() |
Türkiye’nin ilk gemi müzesi Gayret 28 yıldır ayakta! 1995 yılında hizmet dışı bırakılan ve 1997 yılında İzmit Körfezi’ne demir atan tarihi savaş gemisi Gayret, tam 28 yıldır müze olarak hizmet veriyor. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
18 Mayıs 2025 – 08:30
İlgili Konular
TAYK, 2026 yarış programını duyurdu
1,21 Milyar Dolara Yükseldi
IMO Sözleşmelerinde Önemli Değişiklikler Yürürlüğe Girdi
Küresel konteyner filosu 6 bin 700 gemi barajını aştı
İhracat İklimi Endeksi eylülde 51,7 oldu
Destek Gemisini Hizmete Aldı
Aytemiz Alanya Akaryakıt Depolama Tesisine Tepki
Rusya ve BAE ortak lojistik operatör kuruyor
Hersek’in yeni rıhtımı son virajda
İhracatçılara yeni kefalet desteği hazırlanıyor
SAExploration İle Sözleşme İmzaladı
KTU DUİM’den “İnsan Odaklı Denizciliğin Geleceği” etkinliği



