![]() |
Japonya’daki ABD Savaş Gemisinde Çıkan Yangın 12 Saat Sonra Söndürüldü Japonya’nın Okinawa eyaleti açıklarında bulunan ABD donanma gemisi New Orleans’ta çıkan yangın, 12 saat sonra söndürülebildi. |
VIRA HABER – Haber Linki İçin Tıklayın !
DemirHindi
21 Ağustos 2025 – 11:45
İlgili Konular
Kandıra sahillerinde kıyı temizliği
"Kızıldeniz'de deniz trafiği yüzde 60 arttı"
Yat limanında mezarlık kararı
ABD, Venezuela açıklarında tekne vurdu: Altı ölü
Dört Yıl Daha Uzattı
Putin Arktik’te enerji, turizm ve altyapı yatırımlarını başlatıyor
logitrans Uluslararası Transport Lojistik Fuarı kapılarını açtı
Bekinkayan, Louis Safety’ye geçti
Beşiktaş Grup tersaneleri Almanya hedefini büyüttü
Beylikdüzü'nde petrol tankeri konteyner gemisine çattı
Pille çalışan, sıfır emisyonlu ilk iş gemisi: e-Crea
Bridge S&P ve Toepfer Transport’tan sektörel seminer



