![]() |
İZDEMİR’in imdadına Enerji Bakanlığı yetişti Ruhsatsız olduğu gerekçesiyle İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından kapatılmasına karar verilen Aliağa’daki termik santral, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın verdiği uygunluk belgesiyle ruhsatlı hale getirildi. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
22 Şubat 2026 – 11:02
İlgili Konular
İZSU'ya İzmir Körfezi'ne atık su deşarjı nedeniyle para cezası
Kaptan Orhan Kasap TÜRDEF başkanlığı için adaylığını duyurdu
Küresel ticarette rota yeniden oluşturuluyor
Gemi Yakıt İkmalcileri Derneği Olağanüstü Genel Kurulu gerçekleşti
İBB’ye denizci başkan vekili
Aydın'da teknede 186 kilo uyuşturucu ele geçirildi
Buğday İthalatını Artırdı
Genç yelkenciler Foça’da milli forma için yarıştı
İzmir’de balıkçılar tayfa bulamamaktan dertli
Bosphorus Cup Sona Erdi: Çift Geyik Karaca İyiliğin ve Dayanışmanın Yanında
Karadeniz için çayır ve alg uyarısı
GBD 16 yaşında



