![]() |
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 30 işçi alacak Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere 30 sürekli işçi alımı yapacağını duyurdu. Başvurular 27 Şubat’a kadar İŞKUR üzerinden yapılacak. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
23 Şubat 2026 – 15:32
İlgili Konular
Türkiye'nin 228 Metrelik Denizdeki Yeni Gücü: Türkiye'nin Rengine Boyandı
İhracatta 33 il 1 milyar doları aştı
Çanakkale'de Panama bayraklı gemiye kaçak sigara baskını
Yazıcı : “Türkiye, kruvaziyerlerin rota merkezi olmalı”
Suudi Prens Mukrin bin Abdülaziz dev yatıyla Ege'de tatilde
Türkiye'nin ilk denizaltı test altyapısı hayata geçirildi
Türk Tankeri ‘Mersin’ Dakar Açıklarında Acil Duruma Geçti
Tekirdağ'da Poyraz Fırtınası Kıyılarda Kızıl Yosunlara Neden Oldu
Yük Feribotu Hizmeti Başlattı
Kenan Atasoy, Norden’de yenilendi
Neoliner Origin denize açıldı
Türk devlet yatlarının asırlık hikayesi Rahmi Koç Müzesi’nde



