![]() |
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti Ulaştırma bakanı Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını belirtti. İran Meclis Başkanı Kalibaf da, Hürmüz’ün yönetimin tamamen İran’ın kontrolünde olacağını açıkladı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
23 Haziran 2026 – 11:16
İlgili Konular
Gümbet Koyu'nda bağlanan tekneler kaldırılıyor
Kahvaltılı Buluşma
Angelique, sahibine kavuştu
DEFAV’dan Ankara çıkarması
1.200'ü Aştı
Dron’lar primleri de vurdu
Denize Atık Bırakılan Marinanın Yetkilisine Adli Kontrol
Karaya oturan gemideki 8 personel, 6,5 saatlik operasyonla kurtarıldı
Çanakkale Boğazı’nda fırtına gemilere geçit vermiyor
Maersk gemisinde patlama: 3 denizci yaralandı
Deniz dibi temizliğinin ikinci etabı Gümbet’te yapıldı
Küresel Ticaret Düşüşte



