![]() |
ABD savaş gemisinde yangın çıktı Japonya’nın Uruma bölgesindeki White Beach askeri limanına demirleyen ABD’ye ait savaş gemisi USS New Orleans’ta yangın çıktı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
20 Ağustos 2025 – 17:20
İlgili Konular
Karadeniz'in Ölümcül Rip Akıntısına Karşı Hayat Kurtaran Proje
Samsun İçin Mavi Ekonomi Vizyonu: Hedef 1 Milyar Dolar İhracat, 2 Milyon Turist
Fethiye'deki yangında motoryat ve 3 tekne alevlere teslim oldu
IMO: Masum denizciler asla hedef olmamalı
SAT’lardan, “gemi zapt” tatbikatı
Sivil Soruşturmasını Doğruladı
50 metrelik JFA Yachts explorer suyla buluştu
CSOV Sınıfı Gemiyi Teslim Aldı
Hedeflerini Teyit Etti
Afyon'dan İzmir'e Adım Adım BÜYÜK ZAFER
İran Devrim Muhafızları: ABD destek gemisini vurduk
Hazar Denizi’ne kıyıdaş ülkeler işbirliği belgesi imzaladı



