![]() |
Gelen 100 konteynerin 22’si boş geri dönüyor Türkiye limanlarında toplam yük elleçlemesi artarken, konteyner taşımacılığındaki tablo dış ticaret dengesi açısından alarm veriyor. 2025’in Ocak-Kasım döneminde gemilere yüklenen ihracat konteynerlerinin yaklaşık yüzde 22’si boş gitti. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
22 Aralık 2025 – 00:08
İlgili Konular
Arı Tersanesi’nden YTSO’ya ziyaret
Gemi acentelerinde yeni dönem başlıyor
Ro-Pax Katamaran Siparişi Verdi
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti
Karadeniz’in emniyeti İstanbul’da buluştu
Tekirdağ Sahiline Vuran Gizemli Deniz Canlısı: Kimisi Fok Kimisi Yunus Dedi
Konteyner navlunları geriliyor
Zodiac Maritime Yatırım Yapıyor
Can Çekişen Denizlerimiz – Bir Deniz Koruma Manifestosu Okurla Buluştu
Orka Sultan, tam kapasiteye geçti
FSRU "Energos Winter" Onarım İçin Geldi
Prof. Dr. Bayram Öztürk'ün Daveti



