![]() |
Londra’da Hürmüz Boğazı zirvesi: ABD katılmadı Londra’da düzenlenen Hürmüz Boğazı konulu zirveye yaklaşık 40 ülke katıldı. Zirveye ABD katılmadı ve İran’ın deniz taşımacılığı üzerindeki etkileri tartışıldı. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
3 Nisan 2026 – 14:47
İlgili Konular
Hapag-Lloyd'un Karı Azaldı
Çin, küçük bir konteyner yükleme gemisini cephanelik gemisine dönüştürdü
Gizemli ahtapot 40 yıl sonra yeniden görüntülendi
Küresel ticaret darboğazda
2026 Kötü Bir Başlangıç Yaptı
Bodrum’a mega yat üssü geliyor
Setur Antalya Marina’ya ‘Yılın Uluslararası Marinası’ ödülü
İsim Verme Töreni Düzenledi
MSF’den emniyet uyarısı
Rijeka’da Ulusoy sevinci
Yeni Bir İnşa Çılgınlığında
Cosco, Hürmüz Boğazı geçişlerini askıya aldı



