![]() |
Hindistan yeni nükleer denizaltısı INS Aridhaman’ı suya indirdi Hindistan’ın yerli üretim üçüncü nükleer denizaltısı “INS Aridhaman”ı hizmete aldığı bildirildi. Hindistan’ın yerli yapım ilk nükleer denizaltısı “INS Arihant” 2016’da, ikincisi “INS Arighaat” da 2024’te hizmete girmişti. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
5 Nisan 2026 – 09:02
İlgili Konular
İnci kefalinin korunması için kurumlar bir araya geldi
Hayalet ağlara karşı temizlik seferberliği başladı
İBB’nin Kadın Gücü Şehir Hatları Çalıştayı ile Bir Kez Daha İspatlandı
Petrol Ofisi ve Nakkaş Holding'den jet yakıtı iş birliği
Gemlik'te Müsilaj Paniği
VDS Nedir ve Neden Tercih Edilir?
Küresel Sumud Filosu, Tunus’tan Gazze’ye Doğru Yola Çıkacak
Tekirdağ’da NKÜ ve DENLİMDER’den3. Denizcilik zirvesi
Aliağa, Türkiye ihracatında yüzde 8 payla gücünü korudu
Mersin Limanı'nda dev ilaç operasyonu
Unitelog Lojistik sektörde farkını ortaya koyuyor
Çanakkale Boğazı’ndan çıkan yük gemisinde yangın



