![]() |
Hindistan yeni nükleer denizaltısı INS Aridhaman’ı suya indirdi Hindistan’ın yerli üretim üçüncü nükleer denizaltısı “INS Aridhaman”ı hizmete aldığı bildirildi. Hindistan’ın yerli yapım ilk nükleer denizaltısı “INS Arihant” 2016’da, ikincisi “INS Arighaat” da 2024’te hizmete girmişti. |
DENIZ HABER AJANSI – Haber Linkine Gitmek İçin Tıklayın !
DemirHindi
5 Nisan 2026 – 09:02
İlgili Konular
Köpek balığı saldırısı: Plajlar kapandı
Şehir Hatları kadınları buluştu
Akkuyu'da ilk üniteye temsili nükleer yakıt yüklendi
Tuzla’da kılavuzluk hizmetinin işletme devri için ihale
Leonardo da Vinci Kablo Döşeme Gemisi
Çıralı’da caretta carettaları koruma işbirliği
Katar ve BAE tankerleri Hürmüz Boğazı’nda ‘karartma’ yapıyor
Batı Afrika'daki Varlığını Güçlendiriyor
Misinaya dolanan martı kurtarıldı
Hindistan'daki Konumunu Güçlendiriyor
Sapanca Gölü'nde Bizans'a Açılan Kapı: Kalıntılar, Stratejik Bir Yapının Parçası Olabilir
Saros Körfezi’nde Denize Açılan Balıkçıların Ağları Kefal ile Doldu



